nešto što sam napisala 2015.

Jeste li prepoznali djevojku sa slike? Iskreno, ja nisam. Ok, priznajem da sam namjerno tražila sliku iz 1990. godine, ali ovo ni malo ne liči na ženu koju štujemo danas.

Severina

Već mi se neko vrijeme po glavi mota njena stara pjesma Dalmatinka iz ’93. godine. Znate ono Dalmatinka, dalmatinka tri ljubavi svoje ima, e ta. Možda zato što sam iz Dalmacije pa mi fali dom, a možda zato što mi fali stara Seve.

Što se dogodilo s njom, Djevojkom sa sela? Što se dogodilo mladoj, lijepoj djevojci božanstvenog glasa koja pjeva o rodnoj grudi, voljenom momku, Hajduku i Gospi? Zašto su travu zelenu zamijenile oči boje ranog proljeća?

Imala sam i ja fazu tamo negdje 2007. kad sam slušala domaću zabavnu glazbu. Bila sam dva puta na Rozginom koncertu i sad me malo sram. Sori Jele što post nije o tebi, ipak je Seve žena, majka kraljica (eto ti ironije belj). Eto Severini nisam bila na koncertu. I bolje. Baš je tih godina otpjevala onu Gas, gas. Čestitam kraljice, te si godine uništila hrvatsku glazbu.

Pa dobro, nije uništila baš sve. Svaki dan se rađaju novi bendovi s dobrim zvukom i tekstovima. Tada sam prestala slušati našu kraljicu i usmjerila sve snage prema Jeleni Rozgi. Nju sam pratila još od doba Magazina i u to mi je vrijeme bila najdraža pjevačica. Još jedna mlada, lijepa Dalmatinka koji pjeva o Gospi. Da nije plavuša, pomislila bi da je išla stopama svoje sugrađanke. I tako je saga trajala još godinu, dvije, tri… dok i Jele nije otišla na kvasinu. Sreća za mene, ja sam otišla u srednju.

Znam da se vremena mijenjaju i da biznis traži nove talente, da su ljudi željni novih stvari i da je lakih nota oduvijek bilo. Meni je samo zanimljiva ta transformacija koju je naša zvijezda prošla kako bi od male djevojke došla do kraljice regije.

Živila Seve
Evo vam nešto da se sjetite starih dana
pjesma dobra stara

Leave a Reply

